Zero Assumption Recovery 10.0.916 Technician Edition

Zero Assumption Recovery 10.0.916 Technician Edition

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Zero Assumption Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری ساده و کارآمد برای بازیابی اطلاعات و داده های سیستم عامل های ویندوز می باشد، مشکلات هارد دیسک از جمله اتفاق هایی است که ممکن است برای بیشتر کاربران اتفاق بیفتد و باعث از بین رفتن بسیاری از اطلاعات و داده های سیستم شود، Zero Assumption Recovery با ابزارهای خود این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند اطلاعات و داده های خود را به راحتی بازیابی نماید، این برنامه می تواند در بازیابی تصاویر، داده های ویندوز و لینوکس و همچنین بازیابی RAID به شما کمک کند. Image recovery برای بازیابی تصاویر دیجیتالی و ویدیوهای شما از memory card و USB استفاده می شود، Data Recovery اطلاعات شما را از سیستم عامل های ویندوز و همچنین لینوکس بازیابی می کند و سومین امکان این برنامه RAID Recovery می باشد که امکان بازیابی RAID سیستم را به ما می دهد. این نرم افزار ابزاری برای حل مشکلات هارد دیسک به شمار می رود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Zero Assumption Recovery:
- بازیابی اطلاعات از بین رفته هارد دیسک
- حل مشکلات هارد دیسک
- بازیابی تصاویر دیجیتالی و ویدوها
- بازیابی داده ها و اطلاعات سیستم عامل های ویندوز و لینوکس
- بازیابی و برگرداندن Raid
- و ...

Description

Zero Assumption Recovery - Sometimes disaster strikes. Data can be lost due to many different reasons. Accidental reformatting, power spikes, virus attacks and hardware malfunction are some of the scenarios where you will find yourself looking for a data recovery solution.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری