MAGIX Photostory Deluxe 2018 17.1.1.92

MAGIX Photostory Deluxe 2018 17.1.1.92

  • کاربرد : نرم افزار ساخت آلبوم تصویری
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Magix Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا می خواهید تمامی نصاویر خاطره انگیز خود را به صورت یک آلبوم تصویری بسازید ؟ آیا ساخت یک اسلاید شو از تصاویر خود برای شما مهم می باشد و می خواهید تمامی تصاویر را در قالب یک آلبوم دیجیتال پدید بیاورید ؟ نرم افزار های بسیاری در این زمینه هستند که می توانند تصاویر های شما را به صورت یک اسلاید شو تبدیل کنند که ما می خواهیم شما را با یکی از بهترین ابزار ها آشنا کنیم . نرم افزار MAGIX Photostory Deluxe 2018 با بهره گیری از ابزار های پیشرفته می تواند یک فیلم شگفت انگیز از عکس های شما را به خوبی و زیبایی ایجاد کند . این نرم افزار محصولی از کمپانی MAGIX می باشد که به تازگی نسخه ی 2017 آن برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . افکتهای موجود در نرم افزار MAGIX Photostory Deluxe 2018 به شما کمک میکند تا بدون هیچ دانش مفهومی از ویرایش فیلم و عکس یک اسلاید شو بسیار زیبا و با فرمت HD طراحی کنید . در داخل نرم افزار می توانید به طور مستقیم از دوربین های عکاسی و فیلم برداری عکس و فیلم خود را در داخل نرم افزار درج کنید . درج افکت های متن با فرمت های خاص در نرم افزار به شما امکان میکس نوشته بر روی فایل های ویدویی را میدهد . فیلتر های رنگ مخصوص تصاویر در بدون نیاز به ویرایش تصاویر ، آن ها را بر روی اسلاید شو قرارمی دهید . نرم افزار MAGIX Photostory Deluxe 2018 بر نسخه های ویندوز 7 , 8 , 8.1 و 10 قابل نصب می باشد . در نرم افزار MAGIX Photostory Deluxe 2018 می توانید بهترین و خاطره انگیز ترین عکس های خود با دوستان و خوانواده ی خود را مانند یک فیلم درست کنید و بر روی آن یک آهنگ به دلخواه تنظیم نمایید .

Description

MAGIX Photostory Deluxe 2018 lets you present photos and videos in the most ever dynamic way. You will enjoy a variety of unique design options and will gain the most out of every slideshow, also in Full HD, 4K and 3D. It brings your photos to a new life. MAGIX Photostory Deluxe transforms your photos and videos from digital cameras, smartphones and video cameras into fabulous slideshows. Additionally, you can put your own personal touch with text, music and spectacular effects in HD, 4K and 3D. If you have no time to create a slideshow from scratch, you can simply choose from one of the many professional style templates, and the automatic slideshow maker will take care of the rest.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری