PDF Eraser Pro 1.8.6.4

PDF Eraser Pro 1.8.6.4

  • کاربرد : نرم افزار حذف اقلام بی استفاده اعم از متن، تصاویر، لوگو و …
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HiHiSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری ساده و مفید برای حذف اقلام بی استفاده اعم از متن، تصاویر، لوگو و … از فایلهای pdf است. با استفاده این برنامه میتوانید چیزهایی مانند تصاویر، لوگو، متون و سایر موارد مشابه را از قسمتهای مختلف فایل پی دی اف حذف کنید و در صورت تمایل با موارد مورد نظر خودتان جایگزین کنید. این برنامه برای اسناد اسکن شده پی دی اف کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال کتابی را اسکن کرده اید که داخل آن دست نوشته و خط کشی هایی وجود دارد، شما میتوانید این قسمتها را بردارید. با چند کلیک ساده می توانید صفحات مورد نظر را در جهت مورد نظرتان بچرخانید تا جهت آن تصحیح شود.

این برنامه با اینکه نام Eraser بر روی آن است ولی تنها کارش حذف کردن نیست. شما میتوانید تغییرات زیادی را در فایلها اعمال کنید. یکی از کاربردهای این برنامه امکان حذف صفحات اضافی اسناد است. به عنوان مثال شاید دوست نداشته باشید در صفحات یک کتاب، صفحات سفید و ناخوانا وجود داشته باشد به آسانی میتوانید با یک کلیک آن صفحه را حذف کنید و نتیجه کار را در قالب یک پی دی اف جدید ذخیره کنید. این برنامه یک محیط گرافیکی ساده دارد و استفاده از آن بسیار آسان و گیرا است.

امکانات و ویژگی های PDF Eraser:
حذف آسان متون، تصاویر، لوگوها و … از فایلهای pdf
امکان حذف صفحات اضافی فایلهای پی دی اف
امکان استفاده کردن از متون و تصاویر مورد نظر
امکان تغییر اندازه سایز Eraser
امکان چرخش صفحات و یا تصاویر مورد نظر
محیط گرافیکی ساده و روان
کارکرد آسان و تسلط به برنامه در چند دقیقه
امکان تغییر فونت و رنگ متون مورد نظر
و …

Description

PDF Eraser is a Windows application that deletes and erases text, images, logos and all unnecessary objects from PDF files. Users can use the program to remove some original content from a PDF file, and then add their text and images.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری