ProgeSOFT progeCAD 2018 Pro 18.0.6 x64

ProgeSOFT progeCAD 2018 Pro 18.0.6 x64

  • کاربرد : نرم افزار حرفه ای مهندسی و نقشه کشی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : ProgeSOFT
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ممکن است شما هم در دسته کاربران برنامه نقشه کشی AutoCad قرار داشته باشید. شاید برای شما در بعضی از موارد این موضوع پیش آمده باشد که نیاز به اجرای یک فایل از فرمت DWG که مختص برنامه autocad می باشد داشته باشید اما برنامه autocad بر روی سیستم نصب نمی باشد. اگر در دسته کاربران این نرم افزار قرار دارید بر این امر واقف می باشید که نصب این برنامه نسبت به برنامه های دیگر کمی مشکل تر است و مدت زمان بیشتری را باید صرف نصب برنامه نمایید.
ProgeCAD Professional نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را به کاربر می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها ( 2.5 تا نسخه 2017 ) را پشتیبانی می کند.
این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت خواندن و ساخت فایل های DWG مربوط به برنامه autocad از نسخه 2.5 تا 2017
- دارای دستورات استاندارد برنامه autocad
- سازگاری فایل های ساخته شده در منوها ، فونت ها و اسکریپت های بکار برده شده
- توانایی تبدیل فرمت PDF به فرمت DWG
- قدرت بالا در render کردن فایل ها و دارای تنظیمات پیشرفته در این قسمت
- قابلیت ذخیره سازی در فرمت های JPG و PDF
و بسیاری از امکانات دیگر...

Description

progeCAD, is an AutoCAD® compatible 2D/3D CAD application that works with AutoCAD® DWG files from AutoCAD® 2.5 through AutoCAD® 2018! The best solution for AEC, MCAD and all generic CAD usages. progeCAD's original format DWG ensures complete compatibility with AutoCAD® WITHOUT ANY FILE CONVERSION and without loosing any critical information. progeCAD lets you export drawing files both in DWG and DXF drawing file formats.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری