شدو دفندر / Shadow Defender 1.4.0.672

Shadow Defender 1.4.0.672
شدو دفندر

  • کاربرد : نرم افزار تامین امنیت ویندوز
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : shadowdefender
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت رایانه و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

از ویژگی های مهم Shadow Defender :
پیشگیری از اثر انواع ویروس های مخرب
قابلیت قرار دادن سیستم در حالت Shadow
وب گردی Surf امن و با خیال راحت در اینترنت
رفع کردن مشکلات سیستم به طور مداوم و محافظت کردن از سیستم در حالت downtime (استراحت)

Description

Shadow Defender is an easy-to-use security solution (for Windows operating systems) that protects your PC/laptop real environment against malicious activity and unwanted changes. Shadow Defender can run your system in a virtual environment called 'Shadow Mode'.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری