نت پرو / NotePro 4.6.1

NotePro 4.6.1
نت پرو

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش و ایجاد فایل های متنی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Crystal Office Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر شما می خواهید به ویرایش و یا ایجاد فایل های متنی بپردازید و به گزینه هایی بیشتر از امکانات موجود در برنامه های استاندارد Notepad یا WordPad ویندوز نیاز دارید و در عین حال نمی خواهید خود را با برنامه های پیچیده پردازش واژه درگیرکنید، NotePro می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
NotePro با پشتیبانی کامل و حرفه ای از Rich Text Formatting، شناسایی نشانی های اینترنتی (URL ها)، تصحیح کننده لغات و قابلیت پنهان شدن در پس زمینه می تواند بسیار مفید باشد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان ماشین حساب، جداول و امکان ایجاد بوک مارک (Bookmark) را نام برد. NotePro دارای رابط کاربری جذاب و ساده ای است که هنگام کار با آن دسترسی به ابزارهای مختلف و پرکاربرد، توسط نواری از کلیدها به راحتی امکان پذیر خواهد بود. توسط NotePro می توانید به جای استفاده از برنامه هایی مانند Microsoft Word و یا دیگر واژه پردازها به ایجاد و ذخیره سازی فایل های متنی Rich Text Format, Word, Windows Write و HTML بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NotePro:
- جایگزینی مناسب برای Notepad یا WordPad استاندارد
- پشتیبانی کامل از Rich Text Formatting
- دارای تصحیح کننده لغات (Spelling Checker)
- شناسایی و تشخیص URL ها
- رابط کاربری جذاب و ساده
- امکان باز کردن چندین سند به طور همزمان
- و ...

NotePro Screenshot 1

Description

If you need to create or edit text files and want something with more options than the default Notepad and WordPad programs that come with Windows but do not need the complexity of a full-fledged and expensive word-processors, check out NotePro. Although it has many powerful features typically found in a word-processor, its very simple to use.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری