میک سافت داپلیکیت فایندر / Makesoft DuplicateFinder 1.1.3 Build 171109

Makesoft DuplicateFinder 1.1.3 Build 171109
میک سافت داپلیکیت فایندر

  • کاربرد : نرم افزار حذف داده ها و اطلاعات ناخواسته در سیستم
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Makesoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزاری مناسب برای حذف داده ها و اطلاعات ناخواسته در سیستم می باشد. شما می توانید ویندوز خود را با حذف فایل های تکراری بهینه سازی نمایید وس رعت عملیات خود را بالا ببرید. این نرم افزار از 4 الگوریتم مختلف Byte by Byte، CRC32، MD5 Hash، SHA-1 Hash برای یافتن فایل های تکراری استفاده می کند. شما می توانید اسکن های دلخواه خود را ایجاد نمایید یا از اسکن سریع پیش فرض برنامه استفاده کنید. گزارش ها در فایل txt ذخیره سازی می شوند و امکان مشاهده آن ها وجود دارد. مهم نیست که فرمت فایل های شما و نوع آن چه می باشد، تمامی آن ها توسط برنامه شناسایی خواهند شد و امکان حذف آن ها برای شما به وجود می آید. تصاویر، موسیقی، فیلم ها یا اسناد تکراری را با کمک برنامه می توانید بیابید.

Description

Makesoft DuplicateFinder can quickly and easily find and delete duplicates based on different compare algorithms. It's can help you free up space on the hard drive and speed up the operating system.
? Quick default scanning

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری