DBF Converter 5.49

DBF Converter 5.49

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت فایل های دی بی اف
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HiBase
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نوع فرمت فایل است که در نرم افزار های دیتابیس استفاده می شود. این فایل ها را می توان با نرم افزار های اکسل و اکسس نیز باز کرد. DBF Converter نرم افزاری برای تبدیل مستقیم این فایل ها به فرمت های دیگری چون CSV, XLS, XLSX, SQL یا فایل های متنی ساده می باشد. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تنها کافیست فایل DBF موردنظر یا فولدری که حاوی این فایل ها می باشد را مشخص کرده و پس از انتخاب فیلد ها و فیلتر های خروجی دلخواه، آن ها را به فرمت های موردنظر خود تبدیل کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DBF Converter:
- تبدیل فایل های DBF به فایل های CSV, XLS, XLSX, SQL
- امکان تبدیل فرمت دسته ای
- اعمال فیلتر های دلخواه برای فایل DBF
- رابط کاربری آسان
- و ...

Description

DBF Converter is a universal solution to all your DBF format conversion needs. Whenever you need to extract data from a DBF file to CSV, XLS, XLSX, SQL or plain text, the software delivers a straightforward way to do this with minimum efforts.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری