Do Your Data Recovery 6.1 Professional Technician Enterprise AdvancedPE Edition

Do Your Data Recovery 6.1 Professional Technician Enterprise AdvancedPE Edition

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DoYourData
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مواقعی هست که به صورت ناگهانی فایل ها را پاک می کنید، هارد خود را فرمت می کنید و سپس متوجه می شوید که فایل های ضروری نیز فرمت شده و یا به خاطر ویروس فایل هایتان از دست رفته اند. در این مواقع است که نرم افزار های ریکاوری بسیار کاربرد دارند. Do Your Data Recovery نرم افزاری قوی است که به شما در بازیابی فایل های delete، فرمت و یا گم شده کمک بسیاری می نماید. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های خود را حتی پس از خالی کردن Recycle Bin بازیابی نمایید و یا فایل های آسیب دیده و گم شده را نیز ریکاوری کنید. این برنامه می تواند انواع فایل ها با هر فرمتی را از روی انواع دستگاه ها، سخت افزار ها، هارد دیسک ها و یا دستگاه های قابل حمل بازیابی کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Do Your Data Recovery:
- بازیابی فایل ها از انواع هارد ها و دستگاه ها
- بازیابی انواع فایل با فرمت های مختلف
- سازگار با ویندوز 10
- بازیابی از فلش و دوربین های دیجیتالی
- و ...

Description

Do Your Data Recovery is an easy-to-use yet powerful data recovery tool. It supports to recover deleted, formatted or inaccessible data from PC, laptop, digital or other storage media. It also can recover lost files from deleted or lost partition. It is capable of recovering lost photos, emails, videos, audio, documents folders or other files within 3 simple steps.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری