DxO PhotoLab 1.0.2 Build 2587 Elite

DxO PhotoLab 1.0.2 Build 2587 Elite

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش رنگ تصاویر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : dxo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با استفاده از نرم‌ افزار DxO PhotoLab به راحتی می‌‎توانید تصاویر RAW و JPEG را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید. این برنامه کاربردی، مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایشی هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد.
یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش رنگ عکس و تصاویر شما می باشد که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید.
با این نرم افزار می‌توانید تمامی ویژگی‌های تصاویر را بسته به سلیقه خود تغییر دهید. این برنامه پیشرفته امکان برطرف کردن محدودیت‌‌های نوری، بازیابی جزئیات رنگ تصاویر، اصلاح اختلالات نوری پیچیده و بهبود جزئیات تصویر را نیز برای شما فراهم می‌سازد.
اگر دنبال ابزاری برای ویرایش و تصیح رنگ های عکس ها می گردید مطمئنا این برنامه شما کمک می کند.
در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.

Description

Produce RAW and JPEG images with the best image quality, effortlessly: DxO PhotoLab provides a complete set of smart assisted corrections that you can manually fine-tune at any time. Take control on every aspect of your photos: effectively remove noise, get rid of light constraints, recover color details, apply sophisticated optical corrections, and enhance details.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری