جی پی سافتور / JP Software Take Command 21.01.60

JP Software Take Command 21.01.60
جی پی سافتور

  • کاربرد : نرم افزار گرافیکی تعاملی و محیطی برای مدیریت خط فرمان
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : JP Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار JPSoftware Take command یک رابط گرافیکی تعاملی و محیطی برای مدیریت خط فرمان است که با آسان تر کردن دستور خط فرمان ویندوز، نوشتن فایل های دسته ای سریع تر و بسیار قدرتمند تر امکان پذیر می کند. Take command با در دسترس قرار دادن امکانات پیشرفته در زمینه نوشتن دستورات خط فرمان، از محبوب ترین و پرکاربردترین برنامه ها برای کاربران متخصص در این زمینه به شمار می رود. از جمله این امکانات می توان به قابلیت هایی همچون COPY، DEL، DIR و MOVE در زمینه ذخیره و انتقال دستورات و قابلیت های اضافه شدن بیش از 195 دستور جدید، و بیش از 680 متغیر و توابع داخلی، قابلیت ویرایش و اشکال زدایی IDE فایل های دسته بندی شده با سرعت بالا، ویرایش خط فرمان پیشرفته و قابلیت برنامه ریزی تکمیل برگه و … اشاره کرد. Take Command یک جایگزین مناسب برای ویندوز CMD است.

سایر مشخصات : در نرم افزار JPSoftware take command شما می توانید فایل ها را با تاریخ، زمان، اندازه، مالک، توضیحات و عبارات پیشرفته یا عبارات منظم برای مدیریت آسان و سریع فایل ها انتخاب کنید یا حذف کنید. زبان اسکریپتی که شامل مجموعه کاملی از ساختارهای کنترل جریان شامل IF-Then-Else، DO و FOR loops، SWITCH، subroutines، کتابخانه های دسته ای و غیره است نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.ویژگی های نرم افزار JPSoftware Take command :

– یکپارچه سازی فایل اکسپلورر به شما اجازه می دهد که دایرکتوری ها را بررسی کرده و پرونده ها را به پنجره های خط فرمان برگردانده بکشید و رها کنید.

– قابلیت برنامه ریزی به شما اجازه می دهد تا 20 زبانه با حداکثر 50 دکمه نوار ابزار در هر یک ایجاد کنید. دکمه های نوار ابزار می توانند زبانه ها یا پنجره های جدید را ایجاد یا دستورات یا متن را به زبانه های موجود ارسال کنند.

– زبان برنامه نویسی TCC یک دسته بزرگ از دستورات خط فرمان CMD با 238 دستور داخلی، 388 عملکرد داخلی و 298 متغیر سیستم است.

– قابلیت اجرای دستورات خط فرمان CMD مانندDIR :، COPY، DEL، START، و…

– Buffer scrollback گزینه صفحه نمایش به شما اجازه می دهد که خروجی خط فرمان را از دستورات گذشته بازبینی یا چاپ کنید و متن را در هر پنجره جداگانه پیدا کنید.

Description

Take Command is a comprehensive interactive GUI and command line environment that makes using the Windows command prompt and creating batch files easy and far more powerful. Take Command displays your command line applications in tabbed windows, with optional Explorer-style integration for a visual look at your folders. Take Command includes hundreds of major enhancements to the command line and CMD commands such as COPY, DEL, and DIR, and adds more than 140 new commands, 460 internal variables and functions, a batch file IDE / debugger, and thousands of other features.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری