Make Batch Files 2.5

Make Batch Files 2.5

  • کاربرد : نرم افزار ساخت و مدیریت فایل Batch
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chris' Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با استفاده از نرم‌افزار Make Batch Files به راحتی می‌توانید فایل‌های بچ (Batch) را برای سیستم عامل ویندوز بوجود آورید. این برنامه فوق‌العاده، ابزار بصریِ ساده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که به جای دستورات، با وظایف سر و کار دارد. نرم‌‎افزار Make Batch Files، به طور قابل توجهی در زمان شما صرفه جویی می‌کند. این برنامه کاربردی، قابلیت تولید کد‌های پیچیده (مانند پارامتر‌های تست) و ابزارهای اتوماسیونِ خط فرمان (مانند کلاینت FTP) را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
امکان کشیدن دستورها و رها کردن آنها بر روی پروژه فایل بچ.
پشتیبانی از ابزارهای جانبیِ خط فرمان نظیر 7zip، Curl و SendMail.
امکان ایجاد قطعه‌های کد و استفاده مجدد از آنها در پروژه‌های دیگر

Description

No need to learn command names and numerious switches! Simple visual tool that operates with tasks instead of commands will save you a lot of time. All commands have titles that are easy to understand like "Copy files", "Delete folder" and etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری