NaturalReader Professional 15.0.6521.20637

NaturalReader Professional 15.0.6521.20637

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل متن به گفتار
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : naturalsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم‌افزاری است که برای برای تبدیل متن به گفتار کاربرد دارد. این برنامه پیشرفته با ارائه صداهای بسیار طبیعی، پیام‌های ایمیل، محتوای صفحات وب و انواع واقسام متن‌های مختلف را به صورت فایل صوتی برای شما پخش می‌کند. سهولت کاربرد و قابلیت سازگاری، از جمله مزیت‌های این نرم‌افزار به حساب می‌آیند. کاربران می‌توانند یک متن را انتخاب کنند و با فشردن یک کلید میانبر، واژگان، عبارات و جملات موجود در آن متن را با صدای رسا بشنوند. رابط کاربری نرم‌افزار NaturalReader Professional بسیار ساده و جذاب طراحی شده است و پنجره متن و برخی گزینه‌های مربوط به پخش صدا را در خود جای می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید آن را به اندازه یک نوار شناور کوچک کنید. در این حالت استفاده از آن به مراتب راحت‌تر می‌شود. قابلیت تنظیم سرعت، امکان اصلاح تلفظ واژه‌ها و امکان افزودن حروف اختصاری و قابلیت تنظیم تغییرات صدا و توقف متن از طریق درج برچسب‌های Speaker / Pause، از جمله قابلیت‌های منحصربفرد این برنامه محسوب می‌‎شود.سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
امکان تبدیل متن فایل Word، PDF، صفحات وب و یا کتاب‌های الکترونیکی به فایل‌های mp3 و wav.
قابلیت تبدیل تمامی اسناد چاپی و یا کتاب‌های الکترونیکی با فایل‌های صوتی.
برجسته سازی متن هنگام خواندن آن.
فونت‌هایی در ابعاد بزرگ.
قابلیت بررسی املای لغات.
قابلیت پیش بینی لغات.
و ...

Description

NaturalReader is a text-to-speech software for personal use. This easy-to-use software with natural-sounding voices can read to you any text such as Microsoft Word files, webpages, PDF files, and E-mails.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری