Skybound Stylizer 7.17.1104.61

Skybound Stylizer 7.17.1104.61

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش قالب های CSS
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Skybound Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. از طریق این استایل شیت ها می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کد نویسی و همچنین کند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم. برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکرپت نیز استفاده کنیم و چون مشکلات جاوا اسکرپت مثلاً غیر فعال بودن جاوا اسکرپت در مرورگر را ندارد با خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم. امروزه CSS یکی از ضروری ترین ابزارهای طراحی وب به شمار می رود و قطعاً طراحی یک سایت حرفه ای بدون استفاده از کدهای CSS، عملاً غیر ممکن است زیرا ویژگی ها و مزایای آن برای طراحان فوق العاده کاربردی بوده و همچنین موجب زیبایی بیشتر صفحات وب خواهد شد. Skybound Stylizer یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد، به منظور ساخت و ویرایش استایل های CSS می باشد. یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار این است که قابلیت پشتیبانی از گوگل کروم ، فایرفاکس را داراست. Stylizer یک ویرایشگر بصری CSS عجیب و غریب است که دست شما را در ارائه محصولات با بهره وری بالا کاملا باز نگه می دارد .

قابلیت های نرم افزار Skybound Stylizer :
پیش نمایش در 9 مرورگر یکپارچه
ویرایشگر CSS آنلاین
ابزارهای قدرتمند انتخاب رنگ
سیستم قدرتمند اعتبار سنجی CSS
کنترل کامل کیبورد
فیلترهای مرورگر زیبا
جستجو و جایگزینی بلادرنگ
ویژگی های ساده سازی CSS
و ...

Description

Everyone knows that the appearance of a website is one of the factors that brings a visitor back, alongside functionality and usage. There are plenty of tools out there that can help a designer build professional-looking websites with a style and a layout that appeal to users and one of them is suggestively named Stylizer.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری