Teaching English: Theory and Practice from Kindergarten to Grade Twelve

Teaching English: Theory and Practice from Kindergarten to Grade Twelve

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Don Gutteridge
  • تعداد صفحه : 159

توضیحات

این کتاب به مدرسان زبان انگلیسی بینشی تازه ارائه می دهد تا بتوانند به کمک آن بچه‌ها را در مطالعه شعر و داستانشان درگیر کنند.
همچنین روش جدیدی از مطالعه شعر و داستان توصیف می‌کند و یک ایده محکمی در رابطه با اینکه چگونه زبان انگلیسی می‌تواند در مدارس به بهترین سبک تدریس شود؛ پیشنهاد می‌کند. او استدلال می‌کند که دانشجویان باید نوشته‌ی ادبی را با همان روحی که نوشته می‌شود و به همان زیبایی بخوانند. همچنین باور دارد که دانشجویان باید تشویق شوند تا داستان و اشعار خود را از طریق یک فرآیند نوشتاری شاعرانه خلق کنند. کتاب آموزش زبان انگلیسی، شش اصل زیباشناسی برای آموزش ادبیات ارائه می‌دهد و شامل الگوی برنامه‌های درسی، لیست‌های مشروح منابع، بیان فصیح تئوری‌ یادگیری و.. است. یادگیری زبان، روشی بازبینی شده برای هرچه نزدیک‌تر شدن دانشجویان به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری