بررسی قدرت شنیدن اموات در پرتو قرآن و روایات

بررسی قدرت شنیدن اموات در پرتو قرآن و روایات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 21

توضیحات

مقاله حاضر جوابی راسخ در حق کسانی است که بدون آگاهی و فقط بنا به نظر و استنباط و بدون تأمل در آیات و احادیث آستین بدعت بالا زده و برای هر عبادتی که ساخته اند بهانه‌ای هم از جانب خود آورده و بدعتی به نام عبادت ساخته اند و نا آگاهانه دچار لغزش شده اند و گروهی هم ساده اندیش و مقلد را دنبال خود کرده اند که آن مبدعان خود سه گونه اند: 1- در اثر علم کثیر و استفاده از تشابهات، شیطان بر آنها غلبه کرده و بدعت می‌کنند. 2- نا آگاهانه و فقط بخاطر ترغیب و تنبیه در عبادات بدعت ساخته اند. 3- بدلیل عدم علم کافی مسلمین، دشمنان دین برای آنها در لباس قرآن و حدیث عباداتی پدید آورده اند. برای نمونه خواندن قرآن برای اموات و تلقین بر اموات و توسل و... از بدایعی هستند که برخی از عالمان بدلایل فوق بوجود آوره اند.که تابحال از طرف بسیاری از عالمان و متخصصان رد شده اند من، لکن شبهه‌ای که وجود دارد همانا شنیدن و نشنیدن اموات است. و ما هم می‌دانیم که هر روایتی مقبول نیست چه بسا روایاتی موضوع و مجهول وجود دارند که اثبات و رد آنها فقط از طریق قرآن امکان دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری