مباحث درباره حقوق

مباحث درباره حقوق

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید هاشم صاعد
  • تعداد صفحه : 88

توضیحات

نوشته ی حاضر ( مباحث در باره حقوق ) یک جزوه ی درسی بوده که توسط قبله گاه معززم دکتر سید هاشم صاعد در سال 1992 تدریس میشده است.
بخش هایی از نوشته:
انسان از کهن ترین روزگار در بین گروه های مختلف به سر میبرد تا آنکه نیروی آفریننده عقل انسان در پرتو تجارب حاصله، در ابعاد مادی و معنوی، زندگی را انکشاف داده است. انسان اگر عقل و تفکر و نطق و پویایی نداشت، محال بود که پا از محدوده حیات عادی سایر مخلوقات فرأ تر نهد. اکنونکه در مرز تحول قرار دارد بار گران تکامل خودش و هم ماحولش در رابطه ی کشف قوانین و انتظامات طبیعت و جامعه بدوش وی افتاده تا خود را به قله ی تعالی و فضایل انسانی نایل گرداند . تسلط نسبی انسان بر گونه ها و گوشه های طبیعت کاری بود مشکل و اجباری و طاقت فرسا که تا رسیدن به مراحل امروزی ضایعات فراوان و مشقات عدیده را با خود حمل کرده است.
بخش های از این نوشته هم شامل حال دوستانی میشه که حقوق (2 واحدی) رو در زمره دروسشون دارند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری