GoodSync Enterprise 10.6.7.8

GoodSync Enterprise 10.6.7.8

  • کاربرد : نرم افزار بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل
  • نسخه :Version 10.6.7.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Siber Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار کاربردی جهت تهیه فایل پشتیبان ( بکاپ گرفتن ) و هماهنگ سازی فایل ها می باشد. هنگام اجرا نرم افزار در 2 ستون پوشه هایی که قصد همگام سازی آنها را دارید میتوانید مشاهده کنید. همگام سازی فایل یعنی زمانی که تعداد زیادی پوشه و فایل مشابه در 2 یا چند مکان مختلف دارید برای همگام سازی آنها ( به طور مثال در جایی دیگر یکی از فایلهای شما حذف شده اما نمی دانید کدام فایل بود ) به صورتی که در هر 2 یا 3 مکان مختلف فایلها و پوشه های شما مانند هم باشند ( که به این کار بکاپ گرفتن هم میشه گفت ) نرم افزار به صورت خودکار پوشه ها و فایل را با یکدیگر مقایسه میکند و در صورت نیاز عملیات همگام سازی فایل ها را انجام می دهد، که نرم افزار قابلیت همگام سازی در تلفن همراه ، حافظه های قابل حمل ، شبکه ، اینترنت و پروتکل FTP و SFTP را نیز دارا میباشد. نرم افزار از الگوها و روش های خاصی برای همگام سازی میتواند استفاده کند به طور مثال بر اساس نام و اندازه و .... در ویندوزهای 32 و 64 بیتی قابل اجرا میباشد.

Description

GoodSync synchronizes and backs up files such as photos, financial documents, MP3s, e-mails between desktops, laptops, servers, and external drives. GoodSync is the latest software in a series of highly reliable, easy-to-use products from Siber Systems, the makers of RoboForm. It uses an innovative synchronization algorithm that offers true bi-directional synchronization.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری