Graitec OMD 2018

Graitec OMD 2018

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی ساختمانی
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : graitec
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Graitec OMD یک نرم افزار کاربردی در زمینه شبیه سازی ساختمانی است که برآورد اولیه ای را از سیستم درحالی که تمامی المان های توزیع بار، مهار بندی باد و ارزیابی لرزه ها را محاسبه میکند، نمایش میدهد.

از زمانی که در سال ۱۹۹۳ نرم افزار Graitec OMD راه اندازی و به بازار عرضه شد، تبدیل به نرم افزاری مرجع در قاره اروپا برای طراحی و رسم الگوی ساختمان های بتن مسلح گشت. نرم افزار Graitec OMD یک مدل ۳ بعدی ساختمان شامل سنگ اسلب، تیر، ستون، دیوار و پی ریزی را دریافت کرده و پس از اینکه ثبات کلی سازه را ارزیابی کرد و به صورت خودکار تمامی جزئیاتی که باعث تقویت ساختمان میشوند را رسم میکند.

این نرم افزار دارای ابزارهای مرجع و مورد نیازی برای بررسی اسکلت فلزی و طراحی درها و پنجره ها می باشد. همینطور ابزارهای بسیار کاربردی نرم افزار Graitec OMD کار طراحی و بازبینی پروفیل ها، اتصالات جرثقیل ها، طبقات و راهرو ها را به صورت خودکار انجام میدهند. نرم افزار Graitec OMD همچنین صورتحساب مخارج را ایجاد کرده و تنها در چند دقیقه گزارشی کامل از تخمین محاسبه های انجام گرفته ارائه میکند.

امکانات و ویژگی های نرم افزار Graitec OMD :
یکپارچه با ۳D CAD با امکان مشاهده سختارهای قبلی که با Advance Concrete طراحی شده اند
ارائه برآورد اولیه
دارای مولد ۳ بعدی برف و باد و باری که به سازه تحمیل میکنند
تجزیه و تحلیل توزیع بار و مهاربندی باد و ترکیب روش های سنتی و تکنیک های مدل سازی پیچیده دیجیتال
ارزیابی لرزه در مودال دینامیکی
ایجاد گزارش محاسبه، صورت حساب مواد، نسبت آرماتور و برآورد هزینه به صورت خودکار

Description

Référence incontournable pour l'étude des charpentes métalliques, Melody est l'outil indispensable des charpentiers et des BE. Melody automatise le dimensionnement et la vérification des profilés et des attaches pour les portiques, les planchers ou les chemins de roulement. Melody produit également des métrés, des estimatifs et des notes de calcul complètes en quelques minutes .

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری