Icemark 1.41

Icemark 1.41

  • کاربرد : نرم افزار حرفه ای واترمارک کردن تصاویر
  • نسخه :Version 1.41
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Phibit Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه کامپیوتری برای محافظت از عکس ها، آثار هنری و یا انواع دیگر تصاویر از استفاده غیر قانونی است.

Icemark با ارائه یک تکنولوژی پیشرفته با تکنولوژی Watermarking، Icemark شما را قادر می سازد تا علامت های نامرئی را به تصویر اضافه کنید – یک شناسه دیجیتالی داراست که می تواند هنگامی که تصویر با واترمارک که فقط توسط Scanner Icemark قابل تشخیص است شناسایی شود.

علامت تعبیه شده حاوی اطلاعات مالکیت حق نسخه برداری – متن یا تصویر ID است. علامت گذاری فقط می تواند شناسایی و خواندن برای بررسی نویسنده توسط صاحب تصویر که می داند یک کلید خصوصی است باشد.

علامت مخصوص واترمارک اطلاعات زیر را می دهد: شناسه تصویر یا متن، به علاوه ممکن است علائم کپی رایت مانند «استفاده محدود شده»، «کپی نشده» و «محتوای بزرگسالان» وجود داشته باشد. این اطلاعات می تواند به عنوان اثبات مالکیت هنگامی که شما کشف کنید که تصویر شما توسط شخص غیر قانونی مورد استفاده قرار می گیرد.

تصاویر علامت گذاری با Icemark یک راه اقتصادی برای مخفی کردن و شناسایی تصاویر دیجیتالی شما است. این می تواند به عکاسان، وب مسترها و یا هر صاحب تصویر دیگر کمک کند تا عکس های خود و یا آثار هنری خود را از دزدی و توزیع غیرقانونی از طریق وب جهانی با اطلاع از پیام مالکیت محافظت نمایند.

Description

Icemark is a computer application for protecting photos, artwork or other types of images from illegal use. Offering an advanced watermarking technology, Icemark allows you to embed into the image an invisible watermark - a digital identifier that can be detected when the watermarked image is scanned by Icemark. The embedded watermark contains the copyright ownership information - text or image ID. The watermark can only be detected and read to check authorship by the owner of the image who knows a private key.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری