mSecure for Windows 3.5.6

mSecure for Windows 3.5.6

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پسورد
  • نسخه :Version 3.5.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : mSeven Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار قدرتمند جهت مدیریت رمزهای عبور شما در سیستم عامل ویندوز در کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ است. نسخه کامپیوتری این نرم افزار ، قادر است مجموعه رمزهای وارد شده شما را با تمامی اطلاعات مرتبط با آن در سطرها را ، همانند اپلیکیشن mSecure در اندروید و iOS برایتان انجام دهد. نسخه کامپیوتری این نرم افزار میت واند با ایفای نقش به عنوان یک سرور کامپیوتری ، رمزهای عبور را لحظه لحظه در میان تمامی دستگاه های متصل به شبکه بی سیم شما سینک کند.
رمز عبور قابل تعریف برای نرم افزار mSecure for Windows ، از نوع 256Bit Blowfish Encryption است که هیچ گاه کرک نمی شود ! پسورد وارد شده شما برای این نرم افزار در هیچ کجای ویندوز ذخیره نمی شود ، حال با توجه به اینکه دسترسی به این کیف دیجیتالی فقط و فقط برای شما (صاحب سیستم) امکان پذیر است ، می توانید با خیال راحت تمامی رمزهای عبور حساب های مختلف آنلاین ، بانکی و … را در آن وارد کرده و هیچ گاه نگران فراموش شدن آنان نیز نباشید.

Description

mSecure for Windows is a standalone password manager and digital wallet for your Windows desktop or laptop. The desktop version can create, edit and delete your records in the same way as mSecure for iOS and Android. mSecure running on the desktop can act as a server to synchronize data between the desktop and multiple devices over a wireless network.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری