O&O BlueCon Admin 14.1.3129 x86

O&O BlueCon Admin 14.1.3129 x86

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت حرفه ای کامپیوتر
  • نسخه :Version 14.1.3129
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : O&O Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام نرم افزار قدرتمند در زمینه مدیریت محیط کاربری در کامپیوتر می باشد ، با استفاده از امکانات بسیار کاربردی این نرم افزار همچون : تعمیر سیستم ، رفع خطاها ، حذف داده های بلا استفاده ، بازیابی داده ها ، بازیابی رمز عبور و… می توانید یک مدیریت جامع و کامل بر محیط کاربری خود داشته باشند و همه چیز را زیر نظر خود بگیرید ، یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار آن است که این نرم افزار به همراه نرم افزارهای یکپارچه ی خود با استفاده از سی دی راه انداز شروع به کار می کند و نصب آن بر روی سیستم ضروری نیست ، به این معنی که نرم افزار شما به خودی خود راه اندازی نمی شود و برای اجرا باید سی دی راه انداز آن را در دستگاه دیسک خوان قرار دهید ، این کار یک روش ایده آل برای حفظ امنیت و جلوگیری از دستیابی دیگران به اطلاعات شخصی شما مانند رمز عبور می باشد

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار O&O BlueCon 7.1 Admin Edition Bilingual :
– مدیریت جامع و کامل محیط کاربری
– مدیریت وسیله ها به منظور تعمیر فایل های راه انداز
– مشاهده رویدادها و چک کردن هارد دیسک به منظور رفع خطاها
– مدیریت SRP و تعمیر رجیستری ویندوز
– مدیریت کاربران و بازیابی آسان رمز عبور
– بازیابی استاندارد داده ها حتی در صورت فرمت شدن دیسک
– مدیریت فایل ها و جستجوی یکپارچه برای ابزارهای جدید
– و…

Description

A blue screen usually means a lot of work for administrators. When things get really bad, there's no other choice but to configure a new system setup. And this is where O&O BlueCon comes in. O&O BlueCon is at an administrator's side during the course of a daily routine as well as whenever disaster strikes. Based on Windows PE, it offers a wide range of programs for, among other things, repairing systems, searching and correcting errors, restoring lost data, resetting passwords, and the list goes on. O&O BlueCon is an administrator's IT first aid kit for day to day use.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری