WinCam 1.0

WinCam 1.0

  • کاربرد : نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش کامپیوتر
  • نسخه :Version 1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : infoStrider
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ام نرم افزاری کاربردی به منظور تهیه عکس و فیلم از صفحه نمایش کامپیوتر است. با استفاده از این برنامه، شما به آسانی می‌توانید از کلیه فعالیت‌های در حال انجام در محیط کار ویندوز، فیلمبرداری کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با توجه به افزایش کاربرد آموزش‌های از راه دور، نرم افزارهای متعددی برای تهیه فیلم و عکس از صفحه نمایش عرضه شده‌اند. نرم افزار وین‌کم، یکی از جدیدترین نرم افزارهای فیلمبرداری از صفحه نمایش است که با امکاناتی گسترده، تمامی نیازهای شما را در این زمینه تحت پوشش قرار می‌دهد.
به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید به صورت فول اسکرین و یا تعریف ناحیه‌ای خاص از صفحه نمایش فیلمبرداری کنید. سازندگان این برنامه، تا حد ممکن سعی کرده‌اند که گزینه‌های کاربری آن را ساده و قابل فهم طراحی کنند تا حتی کاربران مبتدی نیز برای استفاده با آن مشکلی نداشته باشند.ویژگی های نرم افزار WinCam :
– امکان ویرایش مستقیم فیلم‌ها
– نمایش واضح کلیک ماوس و انیمیشن‌ها
– پشتیبانی از صدای سیستم و میکروفون
– سادگی در استفاده
– امکان ثبت اسکرین‌شات
– سازگاری با ویندوز 10

Description

WinCam is a powerful and extremely easy-to-use screen recorder for Windows. It can deal with a given application, a region or the entire screen - and record everything that goes on in there. With the ability to capture up to 60 frames per second, WinCam makes sure your recording doesn't miss a tiny thing, while hardware acceleration renders and encodes video in real time and truly effortless.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری