Individual Software Professor Teaches Windows 10 v1.0

Individual Software Professor Teaches Windows 10 v1.0

  • کاربرد : نرم افزار آموزش ویندوز 10
  • نسخه :Version 10 v1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Individual Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ویندوز 10 دارای رابط کاربری و ویژگی های جدیدی برای پیوند دادن اطلاعات کاربر در دستگاه های مختلف دارای ویندوز 10 و یا ارتباط برقرار کردن بین چند کاربر/پلتفرم است، منوی استارت به شکلی متفاوت بازگشته است و امکانات پیشرفته ای جهت تسهیل امور کاربران ویندوز، در Windows 10 اضافه شده اند که هرکاربری در صورت آگاهی داشتن از آن ها می تواند امور روزمره خود را به صورت حرفه ای تر، آسان تر و سریع تر انجام دهد.
Professor Teaches به عنوانی برندی پیشرو در زمینه آموزش، نرم افزاری تعاملی و جامع را تحت عنوان Professor Teaches Windows 10 برای آموزش ویندوز 10 ارائه داده است. با استفاده از این نرم افزار آموزشی می توانید تمام مهارت های استفاده از ویندوز 10 را از سطوح مبتدی تا پیشرفته فراگیرید. هریک از بخش های آموزشی به شیوه ای طراحی شده اند تا کاربر بتواند به صورت سریع و آسان یکی از قابلیت ها و ویژگی های ویندوز 10 را به شیوه ای کاربردی فراگیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Professor Teaches Windows 10:
- آموزش اضافه کردن اکانت کاربری (User Accounts) و تغییر ویژگی های اکانت کاربران مختلف در ویندوز 10
- آشنایی با Windows Store در ویندوز 10
- سفارشی سازی و تنظیم Taskbar (نوار وظیفه) در ویندوز 10
- آموزش Virtual Desktops در ویندوز 10
- بررسی Control Panel در ویندوز 10
- استفاده از Video App، Pictures Library و دیگر برنامه های ویندوز 10
- تغییر رزولوشن مانیتور در ویندوز 10
- آموزش تنظیمات، کاربرد ها و ترفند های Internet Explorer در ویندوز 10
- و ...

Description

Professor Teaches, the leading brand of training, provides realistic, interactive, and complete training for Windows? 10. Build your skills with Professor Teaches tutorials and learn everything you'll need, from beginning to advanced lessons. Each interactive tutorial is organized for fast and easy learning with practical exercises that build skills quickly and effectively.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری