Digital Film Tools PhotoCopy 2.0v10 x64

Digital Film Tools PhotoCopy 2.0v10 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی فیلترهای دوربین برای عکس ها
  • نسخه :Version 2.0v10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Digital Film Tools
  • سال تولید : 2017

توضیحات

(ابزارهای فیلم دیجیتالی) در واقع یک جعبه ابزار است که برای شبیه سازی فیلترهای نوری دوربین، لنزهای تخصصی، گرین فیلم (film grain) و استوک های فیلم (film stocks)، بازتاب های لنز (lens flares)، تصحیح رنگ، keying و ترکیب، و همچنین افکت های عکاسی نور طبیعی کاربر دارد. این نرم افزار را می توان به عنوان برنامه ای مستقل و یا پلاگینی برای نرم افزار هایی مانند فتوشاپ بکار برد و از آن برای انجام اموری مانند تنظیم خودکار رنگ و کنتراست عکس، تبدیل عکس های رنگی به تصاویر سیاه و سفید، تصحیح رنگ های عکس، امکان کپی و اعمال ترکیب رنگی و افکت طبیعی یک عکس برای عکس دیگر، اعمال پلاریزر، کار با سایه ها و روشنایی ها، تنظیم تن، ترکیب حرفه ای عکس ها و ... استفاده کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Digital Film Tools DFT:
- شبیه سازی فیلترهای دوربین
- بیش از 111 فیلتر مزا
- ایستگاه های کاری از پیش تنظیم شده با قابلیت سفارشی سازی
- تبدیل عکس های سیاه سفید به رنگی
- تنظیم روشنایی و نورپردازی عکس ها در حالت های مختلف
- پردازش دسته ای عکس ها
- اعمال فیلترهای متعدد بر روی یک عکس
- و ...

Description

pho*to*copy (foh-tuh-kop-ee): Software that creates a photographic reproduction of a printed or graphic work made with a process in which a new image is formed by the action of proprietary image analysis, color, texture and light. Whether it's still or moving images, the key attributes are copied from one image and applied to another.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری