Glary Malware Hunter Pro 1.48.0.422

Glary Malware Hunter Pro 1.48.0.422

  • کاربرد : نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب
  • نسخه :Version 1.48.0.422
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Glarysoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب Glary Malware Hunter نام نرم افزاری قدرتمند برای از بین بردن ابزار های مخرب می باشد که برنده جایزه این کار نیز می باشد. این نرم افزار حفاظت جامع در برابر انواع تهدیدات را برای شما فراهم میکند. این نرم افزار امنیت داده های خود ، محافظت از حریم خصوصی خود و کامپیوتر شما را تضمین می کند. این نرم افزار با سرعت بالایی به اسکن رایانه شما و به شناسایی و حذف تروجان سمج می پردازد و در برابر خطرات بالقوه سیستم شما را محافظت میکند. اگر شما نیز به امنیت اطلاعات حیاتی و جلوگیری از جاسوسی آنان اهمیت می دهید دانلود ها استفاده از نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب Glary Malware Hunter را به شما کاربران پیشنهاد میکند که تنها با چند کلیک ، انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام کنید.قابلیت های کلیدی نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب Glary Malware Hunter :
– قابلیت سفارشی سازی تنظیمات
– با استفاده از اسکن Hyper از سرعت اسکن سریع تر لذت ببرید
– تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب مقاوم در برابر خطر بالقوه
– نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب Glary Malware Hunter برنده جایزه از بین بردن ابزار های مخرب می باشد که حفاظت جامع در برابر انواع تهدیدات را فراهم می کند، اطلاعات و امنیت شما را محافظت می کند، حریم خصوصی شما را حفظ می کند و اطمینان می دهد که کامپیوتر شما بدون ویروس است.

Description

Detects malicious files on your computer and erases dangerous content, allowing you to run on-demand scans of important system areas or specific files. As suggested by its name, Malware Hunter is designed to search and eliminate potentially dangerous files and components on your computer, keeping it free from viruses and other types of threats.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری