TunesKit Spotify Converter 1.2.2.110

TunesKit Spotify Converter 1.2.2.110

  • کاربرد : نرم افزار دانلود و ذخیره ی آهنگ از اسپاتیفای
  • نسخه :Version 1.2.2.110
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TunesKit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در حال حاضربزرگترین سرویس ارائه دهنده موسیقی آنلاین می باشد که تنها به مشترکین خود اجازه گوش دادن به موسیقی های زنده را بدون امکان دانلود می دهد. این سرویس یک لایه DRM به مجموعه موسیقی های خود اضافه کرده است. تکنولوژی DRM که کوتاه شده عبارت Digital Rights Management به معنی مدیریت حقوق دیجیتال می باشد، به عنوان وسیله ای برای محافظت از سرقت رسانه های دیجیتال در نظر گرفته شده است و از زمان آغاز به کار ناراحتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.
TunesKit Spotify Converter یک نرم افزار درخشان برای حذف Spotify DRM جهت دانلود و تبدیل آهنگ ها، پلی لیست ها و آلبوم های Spotify به فرمت های MP3, AAC, WAV, FLAC, M4A, M4B و لذت بردن از پخش موسیقی های Spotify به صورت آفلاین در سایر دستگاه ها و پخش کننده های صوتی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TunesKit Spotify Converter:
- امکان دانلود تمامی آهنگ ها، آلبوم های موسیقی و پلی لیست های Spotify
- تبدیل آهنگ ها و پلی لیست های Spotify به MP3، AAC، WAV، FLAC، M4A، M4B
- حفظ کیفیت اصلی آهنگ و متا داده های آن مانند نام هنرمند، شماره آهنگ، سال، سبک، آهنگساز و ...
- سازمان دهی، دسته بندی و ذخیره آسان آهنگ های دانلود شده بر اساس نام آلبوم یا هنرمند
- و ...

Description

A mighty and smart Spotify music converter to download Spotify songs, playlists, albums, artists as well as convert any track from Spotify to plain MP3, M4A, AAC, WAV, M4B, FLAC for any music player, like iPod, Zune, Creative Zen, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری