Adobe FrameMaker 2017 v14.0.3

Adobe FrameMaker 2017 v14.0.3

  • کاربرد : مجموعه نرم افزارهای تألیف و انتشار XML
  • نسخه :Version 2017 v14.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Adobe System
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزار تالیف و چاپ انعطاف پذیری با ویژگی‌های کامل است که از XML و DITA پشتیبانی می‌کند. مجموعه قابلیت‌های این نرم افزار راه حلی ایده آل برای ویرایش XML Syntax و ایجاد اسناد تکنیکی حرفه‌ای می‌باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری شهودی و جریان‌های کاری متحد و همچنین یک محیط مبتنی بر الگو برای نوشتن و تحویل ساده محتوا و مطابقت دادن با مقررات، ضروریات و برند سازمان می‌باشد. این نرم افزار برای کمک به شما در تآلیف هر دو دسته از محتواهای ساختار یافته و بدون ساختار، طراحی شده است.

Adobe FrameMaker XML Author یک ماژول اضافه بر سازمان برای Adobe FrameMaker بوده که قابلیت‌های نوشتاری و تألیفی XML را بسیار گسترش می‌دهد و امکانات بی‌نظیری در این زمینه در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ افرادی که نیاز به ابزارهای قدرتمندتری برای تألیف دارند، با نصب این ماژول می‌توانند حیطه اختیارات و توانایی‌های خود را افزایش داده و به قابلیت‌های به روز تری دسترسی داشته باشند.

Adobe FrameMaker Publishing Server یک ماژول اضافه بر سازمان برای Adobe FrameMaker بوده که به نرم افزار اصلی قابلیت‌های انتشار سازی را اضافه می‌کند؛ با نصب این ماژول می‌توانید پروژه‌های خود را بر روی یک Server منتشر کرده و به دست افراد مورد نظرتان برسانید، همچنین می‌توانید برنامه‌های زمان بندی حرفه‌ای تنظیم کنید و پروژه‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشته و گروهی به ویرایش XML ها بپردازید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe FrameMaker:
- ابزار تألیف و چاپ انعطاف پذیری با قابلیت‌های پیشرفته
- پشتیبانی از XML و DITA
- ویرایش Syntax و ایجاد کدهای جاوا
- تألیف محتویات ساختار یافته و بدون ساختار
- امکان قالب بندی خودکار با استفاده از قالب‌های از پیش تعریف شده
- قابلیت استفاده از تصاویر، جداول و گراف‌ها برای ویرایش اسناد
- پشتیبانی از مدل‌های سه بعدی، انیمیش و فایل‌های چند رسانه‌ای مختلف
- امکان اتصال به Microsoft SharePoint

Description

Easily author and publish multilingual technical content across mobile, web, desktop, and print. The 2017 release of Adobe FrameMaker is the industry-standard tool for authoring and publishing multilingual technical content across mobile, web, desktop, and print. Easily work with unstructured and structured content in the same documentation. Work faster and smarter with advanced XML/DITA capabilities. Publish content as Responsive HTML5, Mobile App, PDF, EPUB, and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری