Digital Film Tools reFine 2.0v12

Digital Film Tools reFine 2.0v12

  • کاربرد : پلاگین شارپ کردن بخش خاصی از تصویر
  • نسخه :Version 2.0v12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Digital Film Tools
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از مجموعه پلاگین های Digital Film Tools برای نرم افزار های مختلف فتوشاپ و افترافکت می باشد که با کمک آن می توانید بخش خاصی از تصویر را انتخاب کرده و شارپ کنید و همچنین لبه ها را تیز تر کرده و از حالت نرم و صاف خارج کنید تا در نهایت بتوانید جزئیات بیشتری را نمایش دهید. در ضمن می توانید افکت های کارتونی و طراحی مدادی را نیز بر روی تصاویر خود اعمال کنید. رویکرد reFine به گونه ایست که تصاویر را به سه لایه ی جزئی تر تجزیه می کند: خوب، متوسط و درشت. هرکدام از این لایه های جزئی تر را می توانید به صورت جداگانه و به روش های مختلف دستکاری کرده و تغییر دهید. برای مثال لبه ها را در تصاویر تیز تر کرده یا صاف کنید.

قابلیت های کلیدی افزونه reFine:
- شارپ کردن تصاویر و نمایش جزئیات بیشتر
- تیز کردن لبه ها
- افکت های فو ق العاده واقع بینانه برای شارپ کردن و صاف کردن
- اعمال افکت های مدادی و کارتونی
- ابزار های ماسک گذاری حرفه ای و در عین حال آسان
- پردازش تصویر 32 بیتی
- سرعت بالا در پردازش تصاویر
- و ...

Description

reFine presents a new technique for performing selective sharpening, detail enhancement, edge aware smoothing, cartoon and pencil effects. Using high-quality edge preserving filtering of still and moving images, there are considerable speedups and memory savings over existing methods. Our approach decomposes the image into three detail layers: Coarse, medium and fine. Each of the detail layers can be manipulated separately in various ways, for instance, sharpening or smoothing. Add to that sophisticated, but easy to use masking and you have quick isolation of image features for selective filtering.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری