RAM PowerUp Pro 0.1.2.831

RAM PowerUp Pro 0.1.2.831

  • کاربرد : نرم افزار مانیتورینگ و بهینه سازی حافظه رم
  • نسخه :Version 0.1.2.831
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : rahim-soft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزاری برای مانیتورینگ حرفه ای، پاکسازی و بهینه سازی حافظه RAM می باشد. این نرم افزار با آزاد سازی و ارتقاء حافظه درایورها و فرآیند های ویندوز، فضای کافی برای نصب و اجرای برنامه هایی که نیاز به حداکثر CPU و RAM دارند را فراهم می کند. RAM PowerUp حافظه سیستم را برای دسترسی سریع، بهبود عملکرد پردازنده و حافظه کش خود بهبود بخشیده و به بازیابی حافظه ازدست رفته در برنامه های بهینه سازی شده ضعیف و فضا های موقتی که کتابخانه ها و درایور ها در فایل swap استفاده نمی کنند کمک می کند. این نرم افزار کاربردی با آزاد سازی RAM و بهبود عملکرد سیستم عامل می تواند کارایی سیستم را حتی در رایانه های کندتر نیز افزایش دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAM PowerUp:
- مانیتورینگ فضای حافظه
- پاکسازی حافظه از فایل های زائد
- بهینه سازی حافظه رم
- ایجاد فضای کافی برای نصب و اجرای برنامه های سنگین
- افزایش سرعت سیستم عامل
- رابط کاربری آسان
- و ...

Description

RAM PowerUp is a tool for professional monitoring, cleaning and optimisation of RAM. Serves to improve the performance of the operating system, freeing up memory from drivers and Windows processes for applications that require maximum CPU and RAM. RAM PowerUp defragments system memory for quick access, improves the efficiency of your CPU and cache memory, recovers memory leaks in poorly optimized applications, temporarily places not used libraries and drivers in the swap file, freeing up RAM. Using RAM PowerUp may increase the efficiency of the system even on slower computers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری