AIR Music Technology Vacuum v1.2.11

AIR Music Technology Vacuum v1.2.11

  • کاربرد : پلاگین سینت سایزر برای ساخت صدای آنالوگ
  • نسخه :Version v1.2.11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : airmusictech
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Vacuum Pro یک سینت سایزر آنالوگ پلی فونیک برای شبیه سازی صدای جریان لوله خلاء است که به خوبی می تواند صدا های گرم و با کیفیت را همانند دوران آنالوگ ضبط کند. با دارا بودن چهار اسیلاتور آنالوگ، فیلتر ها و بسته های چند گانه و افکت های صوتی داخلی این نرم افزار به شما امکان می دهد که صدا های آنالوگ مشابه با دهه های 70 تا 80 را به راحتی ساخته و یا ضبط کنید. با استفاده از سوئیچ ها، کنترل ها، عقربه ها و ... تعبیه شده به راحتی می توانید تمامی اصوات را ویرایش و افکت گذاری نمایید. همچنین این برنامه دارای شش تیوپ خلاء مجازی است که به خوبی می تواند crunch و grit را به هر قسمت از سیگنال ها اضافه کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Vacuum Pro:
- چهار اسیلاتور سینت سایزر آنالوگ پلی فونیک با مدل سازی صدای لوله خلاء
- ضبط اصوات آنالوگ با سینت سایزر کلاسیک
- بیش از 350+ افکت و ابزار توسعه یافته توسط طراحان و مهندسان صدا
- دارای 8 کلید برای برنامه ریزی و کنترل ماکرو ها
- دارای مدل کاهش بار گذاری بر روی پردازنده بدون تاثیر گذاری بر کیفیت صدا
- استفاده به عنوان پلاگین VST ،AU ،RTAS و AAX
- و ...

Description

Air Music Technology originally created Vacuum Classic as part of their Creative Collection of instrument plug-ins that were included as part of Avid? Pro Tools?. As the popularity of Pro Tools grew, more and more musicians and producers relied on the incredible sonic firepower of this amazing Synth. Vacuum Classic continued to evolve and demand grew. Vacuum Classic is now available on its own, available to anyone who demands instant creativity in AU/VST formats.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری