Cyrobo Prevent Recovery Pro 3.04

Cyrobo Prevent Recovery Pro 3.04

  • کاربرد : نرم افزار جلوگیری از ریکاوری و بازیابی فایل های حذف شده
  • نسخه :Version 3.04
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PrivacyRoot
  • سال تولید : 2017

توضیحات

زمانی که فایلی را از روی سیستم خود حذف می کنید در واقع باید بدانید که به طور کامل از بین نرفته و همچنان بر روی هارد سیستم شما وجود دارد، تنها به صورت "deleted" یا حذف شده نشانه گذاری می شود و فضای اشغال شده توسط آن فایل به صورت آزاد یا Free نمایش داده می شود و تا زمانی که فایل جدیدی بر روی این قسمت از هارد بازنویسی نشود می توانید با نرم افزار های ریکاوری مختلف اطلاعات و داده های حذف شده ی خود را بازگردانی نمایید. بنابراین ممکن است برخی از فایل های پاک شده حتی سال ها بر روی هارد سیستم شما باقی بمانند. بازیابی غیر قانونی برخی از اطلاعات مهم و شخصی افراد توسط نرم افزار های ریکاوری مختلف، امروزه باعث بروز مشکلات امنیتی زیادی شده است. Prevent Recovery نرم افزاری است که از فرآیند بازیابی اطلاعات جلوگیری کرده و امکان ریکاوری و بازگردانی داده های مهم و امنیتی را غیر ممکن می سازد. بنابراین با کمک آن می توانید امنیت داده های مهم خود همچون اطلاعات مالی را حفظ نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Prevent Recovery:
- غیر قابل بازگشت کردن داده های حذف شده
- پشتیبانی از چندین استاندارد امنیتی برای حذف داده ها
- حذف فایل های کم حجم ذخیره شده در جدول MFT ویندوز
- رابط کاربری آسان
- و ...

Description

You probably already know that deleted files can be recovered. This is true; anyone can do it using special programs. This type of operation is often performed by the police, FBI, and other agencies. Our daily news is filled with events that relate to legal or illegal data recovery. Time and time again, important financial and personal information is recovered and used against people, violating their privacy and putting their financial stability at risk.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری