GlassWire Elite 1.2.120

GlassWire Elite 1.2.120

  • کاربرد : نرم افزار نظارت بر شبکه و فایروال
  • نسخه :Version 1.2.120
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GlassWire
  • سال تولید : 2017

توضیحات

تمامی فعالیت های کنونی و پیشین شبکه را نظارت نموده و در قالبی گرافیکی و جذاب این فعالیت ها را برای شما به نمایش می گذارد. تمامی اطلاعات مربوط به ترافیک های مصرفی مانند نام و مشخصات نرم افزار، موقعیت جغرافیایی، زمان و تاریخ و ... از طریق این نرم افزار قابل مشاهده بوده و به علاوه این امکان نیز به کاربران داده شده است که فعالیت های انجام شده طی 30 روز گذشته را بررسی و تحلیل کنند. کافی است تا بر روی آیکون نرم افزار مد نظرتان کلیک کنید تا بتوانید تمامی اطلاعات و جزئیات عملکرد آن را مشاهده کنید. همچنین با کنترل ترافیک می توانید نرم افزار های خرابکار و ویروس ها را تشخیص داده و یا ارتباطات ناخواسته را از طریق فایروال مسدود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GlassWire:
- مشاهده دسترسی برنامه یا سرویس به اینترنت
- مشاهده فعالیت های سیستم به هنگام logged out
- نظارت بر تمام فعالیت های شبکه سرور
- نظارت بر سرور از راه دور
- نظارت بر اینترنت و استفاده از پهنای باند
- تجسم گرافیکی تمام فعالیت های شبکه
- و ...

Description

Although you may not always be notified about it, processes and applications sometimes connect to the Internet to send or receive data. Because of this, your computer can get hijacked or infected by malware, especially if you are not aware of the vulnerability and you do not take any measures to protect the system against unauthorized access.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری