SoftColor PhotoEQ 10.5.0

SoftColor PhotoEQ 10.5.0

  • کاربرد : نرم افزار تصحیح رنگ و بهبود کیفیت خودکار عکس
  • نسخه :Version 10.5.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SoftColor
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای تصحیح رنگ و بهبود کیفیت خودکار عکس های دیجیتالی است که با استفاده از آن، انجام اموری مانند افزایش کیفیت، ویرایش و مدیریت رنگ عکس های دیجیتالی با فرمت های مختلف، تنها در چند ثانیه قابل انجام است.
ممکن است تصور کنید که رفع مشکلاتی مانند تصحیح رنگ، تنظیم تعادل سفید و اکسپوژر (exposure) در عکس ها، به تبحر و صرف زمان زیادی نیاز دارد اما PhotoEQ تمام این کارها را به صورت خودکار برای کاربرانش انجام می دهد و از طرف دیگر به آن ها امکان می دهد تا به صورت دستی کنترل تنظیمات را انجام داده، تغییرات را در پیش نمایش تصویر مشاهده و در نهایت نتایج دلخواه خود را بدست آوردند. پنجره اصلی نرم افزار به دو قسمت تقسیم شده است و بلافاصله بعد از وارد کردن تصویر، به صورت اتوماتیک اشکالات عکس را برطرف و نتیجه را در کنار تصویر اصلی نمایش می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoEQ:
- بهبود کیفیت خودکار عکس های دیجیتالی خام
- تنظیم تن رنگ و اکسپوژر به صورت خودکار
- ویرایشگر عکس حرفه ای
- پردازش خودکار دسته ای عکس ها طبق لیست ایجاد شده
- ابزارهای مدیریت رنگ و تصحیح حرفه ای رنگ های عکس
- ابزارهای غیر مخرب برای ویرایش و افزایش کیفیت عکس
- و ...

Description

SoftColor PhotoEQ makes color correction, image editing and color management tasks simpler. Just drag and drop image files or folders to PhotoEQ and you are ready to start improving your images. PhotoEQ's todo queue helps you to organize and complete image editing tasks without any hassle. You can process files one by one or just batch process all with single click.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری