InventorCAM 2017 SP1 HF2

InventorCAM 2017 SP1 HF2

  • کاربرد : نرم افزار جهت انجام راحت‌ تر کارهای CAM در نرم افزار اینورتور شرکت اتودسک
  • نسخه :Version 2017 SP1 HF2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SolidCAM Ltd
  • سال تولید : 2017

توضیحات

افزونه ای قدرتمند جهت انجام راحت‌ تر کارهای CAM در نرم افزار اینورتور شرکت اتودسک است. این محصول توانمند توسط شرکت SolidCam به بازار عرضه شده است که جز طلایه داران صنعت CAM محسوب میشود. این برنامه ماژولهای مختلفی را برای انواع کارهای CNC و ماشین کاری عرضه کرده است که متخصصین میتوانند از این قابلیتها به آسانی در نرم افزار اینورتور بهره مند شوند. این افزونه بعد از نصب به صورت کامل با محیط نرم افزار میزبان یعنی Invertor یکپارچه میشود و شما هیچ تفاوتی در کار کردن با این افزونه در کنار سایر قابلیتهای اینورتور احساس نخواهید کرد.

با استفاده از این افزونه انجام پروژه های ماشین کاری و تراشکاری کار سختی نخواهد بود. شما میتوانید پیچیده ترین سیستم های ماشین کاری فلزات را در سطوح دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید و از قابلیتهای نرم افزار اینورتور نیز برای ارزیابی و تحلیل آن استفاده کنید. طبق ادعای شرکت سازنده استفاده از این برنامه ۷۰درصد صرفه جویی زمانی در بحث طراحی سیستم های ماشین کاری در پی خواهد داشت. سالیدکم این صرفه جویی را نتیجه استفاده از تکنولوژی iMachining در محصولات خود میداند. این تکنولوژی در محصول حاضر نیز وجود دارد و قطعا استفاده از آن تجربه جدیدی در ماشین کاری فلزات و تولید سیستم های CAM برای شما در پی خواهد داشت. توصیه میکنیم متخصصین و علاقه مندان نرم افزار اینورتور برای افزایش قابلیتهای ماشین کاری این نرم افزار حتما از افزونه InventorCAM استفاده کنند.

امکانات و ویژگی های InventorCAM :
یکپارچگی کامل با محیط نرم افزار Invertor
محیط کاری مشابه با سایر ابزارهای موجود در نرم افزار اینورتور
برخورداری از تکنولوژی iMachining جهت صرفه جویی زمانی (به ادعای شرکت سازنده صرفه جویی ۷۰ درصدی)
تولید استاندارد خروجی کار قابل استفاده در سایر فرایندهای نرم افزار میزبان
امکان طراحی پیچیده ترین سیستم های ماشین کاری CNC
دارای راهنمای آنلاین برای قسمتهای مختلف برنامه
کارکرد آسان افزونه
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری