Omron Sysmac Studio 2017 version 1.2

Omron Sysmac Studio 2017 version 1.2

  • کاربرد : نرم افزار کنترل کننده اتوماسیون ماشین آلات
  • نسخه :Version 2017 version 1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Omron
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از سال 1971 پلتفرم شرکت Omron با نام تجاری Sysmac در کنترل اتوماسیون با هدف ایجاد اطمینان، توانایی و سرعت بیشتر شروع به کار کرده است. پلتفرم Sysmac تمام بخش های یک ماشین صنعتی، از ورودی و خروجی های موجود تا شرکت سازنده آن، را در بر می گیرد. عموما PLC های قدیمی مبتنی بر ASIC، عملگرهای کارآمدی به حساب می آیند، اما انعطاف پذیری کمتری در مواجهه با تغییرات موردنیاز برای سیستم خواهند داشت. بدین جهت کنترل کننده های Sysmac NJ از RTOS ها وپردازشگرهای ATOM شرکت اینتل، که در برابر شرایط گوناگون صنعتی بسیار مقاوم می باشند، در سیستم های خود استفاده می کنند که این امر منجر به کنترل قابل اطمینان و اجرای سریع توابع جدید و یا ارتقاهای سیستم می شود.



کنترل کننده اتوماسیون ماشین آلات صنعتی Sysmac NJ هم اکنون اتصال مستقیم به پایگاه های اطلاعاتی SQL، شامل Microsoft SQL، Oracle، IBM DB2،MySQL و Firebird را فراهم کرده است. این مسئله به OEM ها و کاربران نهایی این امکان را می دهد درحالیکه با اطمینان بالا به جمع آوری اطلاعات با هدف تجزیه و تحلیل و بهینه سازی می پردازند، با حذف پیچیدگی های نگهداری مرتبط با PC ها و میان افزار ها(Middleware)، عملکرد دستگاه را بهبود بخشند. این کنترل کننده به OEMها امکان ایجاد مزیتی رقابتی با قابلیت ردیابی ساده برای مشتریان می دهد.

همچنین با ترکیب منطق، حرکت، بینایی(Vision) و اتصال پایگاه اطلاعاتی در یک پلتفرم، باعث ساده سازی طرح ماشین، عملکرد و نگهداری، با قابلیت ردیابی تولیدات و ثبت اطلاعات برای اندازه گیری ROI می شود. این دستگاه به OEM ها کمک می کند که بدون نیاز به تغییر اندازه پنل و یا معماری خود، ماشین های خود را تغییر دهند. علاوه بر این، با توجه به این مسئله که تنها از یک برنامه و نرم افزار برای منطق، حرکت، بینایی و اتصال پایگاه اطلاعاتی استفاده می کند، طراحی و ساخت فرآیند را ساده تر می کند.

Description

Created to give machine developers complete control from a single environment, Sysmac Studio integrates configuration, programming, simulation, and monitoring in a simple interface. This advanced software tool is the sole software required for the NJ-Series machine automation controller, which brings together logic, motion, and vision onto a single platform. The main hardware product series inside the IDE are...

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری