Multiframe CONNECT Edition V21 Update 10

Multiframe CONNECT Edition V21 Update 10

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و آنالیز سازه‌های دریایی
  • نسخه :Version V21 Update 10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Multiframe یکی از محصولات شرکت Bentley و زیر مجموعه نرم افزارهای آنالیز سازه‌های دریایی بوده که به طور تخصصی برای آنالیز، طراحی و شبیه سازی مخازن دریایی تولید و عرضه گردیده است. این نرم افزار امکانات فوق العاده‌ای در زمینه آنالیزهای استاتیکی و دینامیکی سازه‌های آلومینیومی و فولادی دریایی و تقریباً هر نوع سازه‌ی دور از ساحل (Offshore) را در اختیار مهندسین دریا قرار می‌دهد.

استراتژی شرکت بنتلی همیشه در کاهش هزینه‌ها، بهبود کارایی و افزایش راندمان بوده و این امر در این نرم افزار نیز مستثنی نیست؛ مهم‌ترین هدف در طراحی توسط Multiframe، امنیت، پایداری و طول عمر بالای سازه‌های دریایی است. تعمیر و نگه داری سازه‌هایی که در آب واقع هستند بسیار دشوار و هزینه بر بوده، لذا با یک طراحی صحیح و اصولی می‌توان جلوی بسیاری از هزینه‌ها را گرفت.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley Multiframe:
- طراحی سه بعدی و پیشرفته انواع قسمت‌های مختلف کشتی و سازه‌های دریایی
- آنالیز استاتیکی و دینامیکی سازه‌های دریایی
- انتخاب جنس بنده سازه‌ها
- طراحی فوق العاده سازه‌های آلومینیومی و فولادی
- بهینه سازی و افزایش عمر سازه‌های دریایی
- کاهش هزینه‌های تولید و صرفه جویی در زمان
- سازگار با اکثر نرم افزارهای طراحی سه بعدی رایج در بازار
- سادگی کار با نرم افزار و مناسب مهندسین تازه کار

Description

Bentley Systems Inc. is pleased to announce the availability of Multiframe CONNECT Edition Update 10 (version 21.10.00.39). Multiframe helps structural experts check the structure of their vessel to comply with class requirements and optimise it for strength and weight. It can be used for deck grillage, frame, superstructure and mast strength calculations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری