WebSite-Watcher 2017 17.2 Business Edition

WebSite-Watcher 2017 17.2 Business Edition

  • 3.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار چک کردن سایت ها جهت اطلاع از به روز رسانی و تغییرات آن ها
  • نسخه :Version 2017 17.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Martin Aignesberger
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند در زمینه نظارت بر سایت های مختلفی که favorite شده اند به شمار می رود. ابزاری بسیار مفید که آخرین تغییرات در یک سایت و به روزرسانی در قسمت های مختلف، نمایش آنلاین و آفلاین بودن سایت و به طور کلی ریز تغییرات در یک سایت را به نمایش می کشد. مدتی زمان کوتاهی طول می کشد تا این نرم افزار آخرین تغییرات را به صورت یک چارت و به صورت مانیتورینگ لحظه به لحظه به تصویر خواهد کشید. سازگاری و پشتیبانی از انواع مرورگرهای رایج از خصوصیاتی است که برای کاربران حرفه ای اهمیت زیادی دارد و نرم افزار Website Watcher هم آخرین نسخه از مرورگرهای مختلف را پشتیبانی خواهد کرد.
این ابزار علاوه بر سایت ها و صفحات وب با سایت هایی که از طریق پسورد گذاری ایمن شده اند و یا فیدخوان ها هم سازگاری داشته و می تواند آن ها را هم به صورت مانیتورینگ لحظه به لحظه به تصویر بکشد. کاربران حرفه ای و مدیران سایت ها می توانند از این نرم افزار قدرتمند برای مانتیورینگ حرفه ای سایت های خود استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebSite-Watcher:
- مانیتورینگ لحظه به لحظه سایت ها و صفحات وب
- مانیتورینگ سایت هایی که به وسیله پسوردها ایمن شده اند
- مانیتورینگ RSS ها و انواع فیدها
- سازگاری با انواع مرورگرها
- عملکرد سریع نرم افزار در نمایش آخرین تغییرات
- Highlight کردن تغییرات انجام شده
- سیستم فیلتر ینگ قدرتمند برای جداسازی موارد ناخواسته
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

WebSite-Watcher is a powerful yet simple website monitoring tool. It automatically checks web pages for updates and changes. Automate your daily routine, boost your productivity!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری