Help & Manual 7.3.3 Build 4341

Help & Manual 7.3.3 Build 4341

  • کاربرد : نرم افزار ساخت فایل راهنمای نرم افزار ها
  • نسخه :Version 7.3.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EC Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در زمینه ی ساخت help و مستندات به شما کمک می کند. همه ی آنچه که نیاز دارید بر روی نوک انگشتان شما و در یک محیط کاملاً شهودی قرار دارد. به جای اینکه کلی وقت صرف برنامه نویسی help برنامه تان بکنید می توانید تمام انرژی خود را بر روی نوشتن مستندات متمرکز کنید و در این صورت تمام زمانی که شما کار می کنید یک زمان سود بخش می باشد. تمام فرمت های تولیدی توسط نرم افزار Help & Manual از یک پروژه ی یکسان هستند و این بدان معنا است که شما می توانید Help و مستندات تان را یک بار ویرایش کنید و دیگر نگران کابوس های تبدیل بعد از هر بار تغییر فایل مستند نباشید. فایل های Help ساخته شده با فرمت های استاندارد ویندوز هستند. این نرم افزار به شما قابلیت ساخت مستندات به 106 زبان مختلف دنیا را می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Help & Manual:
- ساخت فایل Help
- عدم نیار به وقت گذاشتن برای برنامه نویسی
- ساخت فایل با فرمت های استاندارد ویندوز مانند HTML Help, Winhelp and MS Help 2.0 / Visual Studio Help
- قابلیت ساخت فایل Help با قابلیت مرورگری و PDF و Word RTF
- قابلیت افزودن جدول، keyword index، شماره ی صفحه، انتخاب صفحه های دلخواه و ....
- پشتیبانی از 106 زبان مختلف دنیا
- قابلیت انتقال آسان فایل Help به ابزارهای دیگر
- پشتیبانی از یونیکد و اجرای زبان هایی چون Japanese ،Chinese ،Korean
- و ...

Description

Help And Manual makes producing help and documentation a pleasure. All the tools you need are at your fingertips in a single intuitive environment, and the program handles all the complex, technical aspects of the process for you. Instead of wasting countless hours "programming" your help you can focus all your energy on actually writing your documentation, so that all your working time is productive time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری