iBeesoft Data Recovery 2.5

iBeesoft Data Recovery 2.5

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده
  • نسخه :Version 2.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iBeesoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا تاکنون فایل‌های خود را به طور ناخواسته یا تصادفی پاک کرده‌اید؟ در صورت بروز این مشکل، می‌توانید از نرم‌افزار iBeesoft Data Recovery برای بازیابی فایل‌های از دست رفته استفاده کنید. این برنامه قدرتمند سرتاسر هارد دیسک سیستم شما را اسکن می‌کند و فایل‌های پاک شده یا مفقود شده را بازیابی می‌نماید. نرم‌افزار iBeesoft Data Recovery با ارائه ابزارهایی پیشرفته، امکان بازگرداندن تمامی فایل‌های پاک شده از هارد دیسک، کارت حافظه، دوربین‌ دیجیتال، درایوهای قابل جابجایی و فلش درایوهای USB را برای شما فراهم می‌سازد. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
بازیابی فایل‌های پاک شده براثر فشردن کلیدهای ترکیبی Shift + Delete.
بازیابی فایل‌هایی که بر اثر فرمت شدن پارتیشن، هارد دیسک، فلش درایو USB و کارت حافظه فرمت شده‌اند.
استفاده از قابلیت بازسازی/تعمیر فایل سیستم برای دستیابی به فایل RAW.
بازیابی داده‌های از دست رفته بر اثر حمله ویروس‌ها، هنگ کردن نرم‌افزار و دلایل نامعلومِ دیگر.

Description

Deleted by mistake, formatted by accident or inaccessible/raw disk? Don't worry, iBeesoft data recovery will scan the whole hard drive deeply and find the deleted and missing files.It provides comprehensive file recovery solution for you to get back all lost data from hard drive, memory card, digital camera, removable drives, USB flash drive etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری