KeepVid Pro 7.0.1.2

KeepVid Pro 7.0.1.2

  • کاربرد : نرم افزار دانلود ویدیو آنلاین
  • نسخه :Version 7.0.1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : KeepVid
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دانلود KeepVid Pro نام نرم افزاری برای دخیره فیلم های مورد علاقه خود از وب سایت یوتیوب و دیگر سایت ها می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از فیلمی در وب سایت یوتیوب خوشتان آمده و خواسته اید آنرا دانلود نمایید اما متوجه شدید که گزینه ای برای دانلود این فیلم وجود ندارد. شما به کمک این نرم افزار که امروز تیم دانلود ها برای شما عزیزان آماده کرده است میتوانید به دانلود ویدیو از یوتیوب و ده ها هزار سایت اشتراک گذاری دیگر بپردازید. از جمله این سایت ها میتوان به سایت های Dailymotion, hulu, Break, Metacafe, BlipTV, Vimeo, AOL, Lynda, MegaVideo, Veoh, VideoBash, LiveLeak, MyVideo, FunnyOrDie, Nico Video, Veevr, Adobe TV و … اشاره کرد.
شما به کمک دانلود KeepVid Pro می توانید فیلم های آنلاین را دانلود کرده و به تبدیل آنها بپردازید. این نرم افزار از ۱۵۰ فرمت صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. این نرم افزار از فرمت های ورودی MP4, FLV, WebM پشتیبانی میکند. همچنین از فرمت های تصویری -MP4, AVI, MPG, MKV, WMV, M4V, MOV, ASF, DV, 3GP, 3GP2, WEBM, MPE-1, MPEG-2, DVD, DIVX. و فرمت های صوتی -MP3, M4A, AC3, AAC, WMA, WAV, OGG, APE, MKA, AU, AIFF, FLAC, M4B, M4R. پشتیبانی می کند.

Description

Ultimate Video Downloader to Download Videos from YouTube and 10,000 Other Sites Quickly and Easily. Download videos from YouTube and more than 10,000 other video sharing sites, including Dailymotion, Hulu, Break, Metacafe, BlipTV, Vimeo, AOL, Lynda, MegaVideo, Veoh, VideoBash, LiveLeak, MyVideo, FunnyOrDie, Nico Video, TV.com, Veevr, Adobe TV and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری