LC Technology RescuePRO SSD 6.0.1.6

LC Technology RescuePRO SSD 6.0.1.6

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد اس اس دی
  • نسخه :Version 6.0.1.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LC-Tech
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اطلاعات موجود بر روی SSD های اکسترنال SanDisk ممکن است به اشتباه یا به صورت تصادفی پاک شوند. RescuePRO SSD نرم افزاریست که با الگوریتم های قدرتمند خود تمام داده های حذف شده از روی SSD را بازیابی می کند. این نرم افزار قادر به بازیابی تصاویر، اسناد، ایمیل ها، فیلم ها، فایل های موسیقی و ... می باشد. RescuePRO SSD پیش نمایشی از اطلاعات بازیابی شده را به شما نمایش می دهد و می توانید موارد مورد نظر خود را برای ذخیره مجدد انتخاب کنید. قابلیت منحصر به فرد این نرم افزار در بازیابی فایل های صوتی و ویدئویی MPEG می باشد. RescuePRO SSD همچنین با ساخت یک ایمیج از اطلاعات و داده های سیستم شما امکان بازیابی آسان و سریع داده ها را فراهم کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RescuePRO SSD:
- بازیابی تصاویر، اسناد، ایمیل، ویدیو، موسیقی و ...
- دارای الگوریتم های بازیابی قدرتمندانه
- مشاهده پیش نمایش اطلاعات قابل بازیابی، از جمله MPEG ، صوتی و تصویری
- رابط کاربری گرافیکی آسان
- امکان حذف دائمی و ایمن داده های مربوط به رسانه های دیجیتالی
- ساخت یک ایمیج از رسانه های خود برای بازیابی
- و ...

Description

RescuePRO SSD is a data recovery solution designed for use with SanDisk external SSDs. It is designed to recover images, documents, mail, video, music or just about anything that can be saved to an external SSD. Featuring innovative recovery algorithms, RescuePRO SSD displays previews of the recoverable data. It also features a world-wide first recovery algorithm for MPEG audio and MPEG video recovery (MPEG-1/2/3/4). Whether your files were deleted, the media was corrupted or formatted, RescuePRO SSD can help. The wizard driven interface makes it easy to recover your files with just three mouse clicks.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری