Passware Kit Forensic with Agents 2017.4.0

Passware Kit Forensic with Agents 2017.4.0

  • کاربرد : بازیابی انواع رمز عبور
  • نسخه :Version 2017.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Lost Password
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار کامل برای بازیابی انواع رمز عبور است که به شما کمک می کند هر نوع پسوردی را از هر نوع فایل و یا وب سایتی گرفته و بگشایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید از روش های مختلفی برای دسترسی به فایل های رمزنگاری شده استفاده کنید. فایل های Excel و Word، رمز های ذخیره شده Internet Explorer، Outlook، Firefox و … را می توانید توسط این نرم افزار رمزگشایی کنید.

رابط کاربری نرم افزار کاملا فشرده است و هیچگونه پیچیدگی مانع کار شما نمی شود. حتی در بعضی مطاحل راهنمای قدم به قدم نرم افزار به شما در رمزگشایی کمک می کند. Passware Kit Forensic تنظیمات از پیش تعیین شده ای برای بازیابی رمزها دارد اما شما می توانید به دلخواه خود تنظیماتی برای حمله به فایل ها تهیه کنید. بدین صورت می توانید کاراکتر هایی که ممکن است در رمز عبور وجود داشته باشند را مشخص می کنید و نرم افزار با ترکیب آن کارکتر ها به شیوه های مختلف، رمز فایل ها را بازگشایی می کند. به غیر از فایل ها، می توانید رمز های ذخیره شده در مرورگرهای اینترنت، مدیریت ایمیل و کانکشن های اینترنت را بدست آورید. Passware Kit Forensic به راحتی می تواند پسورد های ذخیره شده تمامی وب سایت های مرورگرتان را بازیابی کند.

ویژگی های نرم افزار Passware Kit Forensic :
پشتیبانی نرم افزار از بیش از ۲۸۰ فرمت فایل (فرمت های پشتیبانی شده)
بازیابی و گزارش انواع رمز ها در کمترین زمان با استفاده از سریعترین الگوریتم ها
جستجوی کامپیوتر برای پیدا کردن تمام فایل های رمزنگاری شده
بازگردانی پسورد هایی نظیر BitLocker،و TrueCrypt و رمز عبور User های Windows و Mac با استفاده از تصاویر ضبط شده حافظه
بازیابی گروهی رمز عبور فایل ها به صورت اتوماتیک
نکات نرم افزار Passware Kit Forensic :
این نرم افزار برای بازیابی رمز عبور های ذخیره شده کانکشن های اینترنت، مرورگرهای اینترنتی و … ساخته شده است و به هیچ وجه کاربرد غیر قانونی ندارد.
بازگشایی رمزعبور فایل ها در نرم افزار بدین گونه است که با ترکیب کاراکترهای دلخواه شما، تک تک آن ها روی فایل تست کرده و اگر یکی از آن ها جواب دهد، به شما گزارش خواهد داد. به همین دلیل ممکن است عملیات رمزگشایی زمان بر باشد.

Description

Passware Kit Forensic is the complete electronic evidence discovery solution that reports all password-protected items on a computer and decrypts them. The software recognizes 280+ file types and works in batch mode recovering their passwords.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری