Reactor Player 1.1 Plug-in for Adobe Photoshop

Reactor Player 1.1 Plug-in for Adobe Photoshop

  • کاربرد : پلاگین افزودن جلوه ها و فیلترهای هنری به عکس
  • نسخه :Version 1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : mediachance
  • سال تولید : 2017

توضیحات

قدرتمندترین پلاگین عرضه شده توسط شرکت Mediachance برای نرم افزار Adobe Photoshop است که شامل یک سری مجموعه های هنری و فیلترهای عکس ماهرانه می باشد. البته برای ذهن های خلاق این تنها یک شروع است. می توانید این پلاگین را با Photo Reactor (نرم افزارهای جداگانه ویندوز) تلفیق کنید و تمام جلوه های عرضه شده برای مولفه های پایه را با کمک آن ها، بسازید و تغییر دهید و یا فیلترهای خودتان را با آن طراحی کنید. اگر فتوشاپ را روی ویندوز 32 بیتی نصب کرده اید، این پلاگین می تواند امکاناتی که برای ویندوز 64 بیتی دارد برای 32 بیتی نیز اجرا کند.

قابلیت های کلیدی پلاگین Reactor Player:
- بیش از 30 فیلتر خلاقانه عکس
- فیلترهای هنری
- فیلترهای مختلف عکس
- تنظیم و مدیریت عکس
- پارامترها و تنظیمات مخصوص برای هر جلوه
- و ...

Description

Reactor Player is probably the most powerful Adobe Photoshop plug-in we ever created. It is shipped with a number of expertly created Art and Photo filters, but for a curious mind, that is just the beginning. When you combine the Player with the power of Photo Reactor designer, you can then de-construct all the supplied effects to their basic components, see how they are created, change or create your very own filters and then use them inside Adobe Photoshop again.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری