Abelssoft SSD Fresh 2018.7.1 Build 75

Abelssoft SSD Fresh 2018.7.1 Build 75

  • کاربرد : نرم افزار هارد ssd و افزایش عمر هارد های SSD
  • نسخه :Version 2018.7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کاربردی برای افزایش عمر کارکرد هارد دیسک SSD شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار کارایی و طول عمر کار هارد خود را بیشتر کرده و استفاده بهتری از آن داشته باشید.همانطور که می دانید هارد دیسک های SSD به دلیل داشتن محدودیت در تعداد دفعات نوشتن اطلاعات روی هارد ، دارای طول عمر مشخصی هستند و عمر محدودی دارند . این نرم افزار از طریق جلوگیری از نوشتن های غیر ضروری روی هارد دیسک طول عمر هارد SSD شما را افزایش خواهد داد .

از ویژگی های Abelssoft SSD Fresh Plus می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– قابلیت مشاهده اطلاعات هارد درایو:این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید جزئیات بیشتری از اطلاعات هارد دیسک خود را مشاهده کنید و به طور مثال می توانید مشاهده کنید هارد دیسک شما چقدر حافظه دارد و چه مقدار از این حافظه خالی و قابل استفاده می باشد.
– قابلیت مشاهده اطلاعات هارد دیسک های پیشرفته
– با استفاده از این نرم افزار دیکر نیازی به استفاده از نرم افزارهای یکپارچه سازی نبوده و این نرم افزار با مدیریت و یکپارچه سازی فایل ها باعث افزایش طول عمر هارد دیسک شما خواهد شد.
-قابلیت غیرفعال کردن تاریخ انقضای استفاده از نرم افزارها
– مدیریت و یکپارچه سازی پردازش های روی رم
– این نرم افزار همچنین قابلیت حذف لاگ اندازی اتفاقات سیستم شما را داشته تا از اضافه شدن اطلاعات غیرضروری به هارد جلوگیری نماید.
– قابلیت اضافه کردن نام های کوتاه برای سیستم عامل های قدیمی 16 بیتی
– …

Description

Freebie: Increase the lifetime of your SSD. Did you know that your precious SSD drive has a limited lifetime (number of write accesses per memory cell)? Do you want to increase the life of your SSD? SSD Fresh helps you to deactivate all unnecessary write acritivites of your system.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری