مدالها و نشانهای آلمان نازی

مدالها و نشانهای آلمان نازی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا نادعلی
  • تعداد صفحه : 27

توضیحات

شاید وقتی از خیابان عبور میکنیم ، اصلا توجهی به فردی که زباله های ما را جمع میکند نکنیم . به کسی توجه نمیکنیم که خود برای خویش زندگی دارد و همانند ما انسان است .توجه به فعالیت مردم ، باعث افزایش بازده آنها میشود و مطمئنا کارشان را با کیفیت بیشتری انجام خواهند داد و به نوعی ، احساس مسئولیت میکنند.یکی از سیستم های رایج برای قدردانی از انسان ها ، سیستم مدال دهی است. مدال خود به تنهایی ارزشی ندارد و شاید تنها پاره آهنی باشد ، اما مطمئنا ارزش معنوی آن بسیار بیشتر از ارزش مادی آن است.در واقع این مدال ها تشکر و توجه ای است به فعالیت انسان ها در جامعه. آلمان نازی نیز از این قضیه مستثنی نیست . این حکومت نیز برای قدردانی از انسان ها ، مدال های رنگارنگی دارد.برای آشنایی هر چه بیشتر پارسی زبانان جهان ، بر آن شدیم تا تمامی مدال های آلمان نازی را ترجمه کرده و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دهیم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری